7 τρόποι να μειώσεις το άγχος σου, και να διατηρήσεις χαμηλή την αρτηριακή σου πίεση

Home / Αγωγή υγείας & θρέψης / 7 τρόποι να μειώσεις το άγχος σου, και να διατηρήσεις χαμηλή την αρτηριακή σου πίεση
  7 τρόποι να μειώσεις το άγχος σου, και να διατηρήσεις χαμηλή την αρτηριακή σου πίεση

7 τρόποι να μειώσεις το άγχος σου, και να διατηρήσεις χαμηλή την αρτηριακή σου πίεση

Συμβουλές που μπορούν να σε βοηθήσουν να μειώσεις το άγχος, και να μειώσεις την αρτηριακή πίεση

Μια στρατηγική που συχνά παραβλέπεται για την πρόληψη και θεραπεία της υψηλής αρτηριακής πίεσης είναι η διαχείριση του άγχους.

Αν βιώνεται λοιπόν καταστάσεις έντονου άγχους συχνά, μπορείτε να δοκιμάσετε κάποιες από τις παρακάτω συμβουλές για την διαχείριση του:

  1. Κοιμηθείτε επαρκώς. Ανεπαρκής ή κακής ποιότητας ύπνος μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την διάθεση σας, την πνευματική εγρήγορση, την σωματική ευεξία και τα επίπεδα ενέργειας σας ( διαβάστε εδώ σε περιπτώσεις δυσκολίας να κοιμηθείτε, και εδώ για να μάθετε περισσότερα για την λειτουργία του ύπνου)
  2. Εκπαιδευτείτε σε τεχνικές χαλάρωσης. Μερικές από αυτές είναι ο διαλογισμός, η προοδευτική χαλάρωση των μυών, η καθοδηγούμενη νοερή απεικόνιση, ασκήσεις αναπνοής (σύστημα Buteyko), γιόγκα.
  3. Προσπαθήστε να επιλύσετε αγχωτικές καταστάσεις. Μην αφήνεται τις αγχωτικές καταστάσεις να παίρνουν διαστάσεις, ούτε σε ένταση ούτε σε χρόνο. Οργανώστε τόσο οικογενειακές συνεδρίες όσο και εργασιακές.
  4. Κάντε δώρο στον εαυτό ας ένα χαλαρωτικό μασάζ.
  5. Απολαύστε μια εμπειρία στο μέγιστο της, δηλαδή, να τρώτε αργά και να προσπαθείτε να απολαύσετε την αίσθηση της γεύσης σε κάθε σας μπουκιά.
  6. Πηγαίνετε έναν περίπατο ή κοιμηθείτε για λίγο στον καναπέ! ακούστε την αγαπημένη σας μουσική ή παίξτε ένα μουσικό όργανο που παίζατε παλιότερα.
  7. Μην φοβάστε να ζητήσετε βοήθεια από το οικογενειακό και φιλικό σας περιβάλλον. Εάν το στρές και το άγχος επιμένουν, μιλήστε με έναν επαγγελματία υγείας.

Μαζί με τους παραπάνω τρόπους διαχείρισης του άγχους, θεσπίστε έναν υγιέστερο τρόπο ζωής, βελτιώνοντας την ποιότητα της διατροφής σας, διατηρώντας΄ένα υγιές σωματικό βάρος, κόψτε το κάπνισμα, ασκηθείτε σε τακτική βάση.

Πηγή

https://www.health.harvard.edu/heart-health/7-ways-to-keep-stress-and-blood-pressure-down?fbclid=IwAR3x8hgC5N713zGqe9K3Bmvn3jw9CipJbMxd6hs7P0o-gDnzvaP6Y_tMook

Leave a Reply

Your email address will not be published.