Τα σταφύλια

Τα σταφύλια

Τα σταφύλια

Ακόμα ένα καλοκαιρινό φρούτο που όλοι γνωρίζουμε και αγαπάμε. Άλλοι τα τρώνε με τυρί, άλλοι σκέτα, κάποιοι προτιμούν χωρίς κουκούτσια, κάποιοι με κουκούτσια ενώ μερικοί επιλέγουν τα κόκκινα και μερικού τα πράσινα σταφύλια!

Η καλλιέργεια σταφυλιών για την παραγωγή σταφίδας και κρασιού ήταν διαδεδομένη από την αρχαιότητα.

Τα σταφύλια είναι μια μοναδική πηγή θρέψης, ενδυνάμωσης, καθαρισμού και ανανέωσης του σώματος, ενώ είναι ιδανικά για όσους αναρρώνουν.

Καταπολεμούν την αναιμία και την κόπωση, καθώς και παθήσεις όπως η αρθρίτιδα, η ουρική αρθρίτιδα, και τους ρευματισμούς.

Το σταφύλι ως καθημερινό συστατικό της διατροφής μας μπορεί να βοηθήσει σε:

  • δερματικές παθήσεις
  • διαταραχές του ουροποιητικού συστήματος
  • αρθρίτιδες και ουρικές αρθρίτιδες

Η διήμερη διατροφή αποκλειστικά με σταφύλια βοηθά εκείνους που θέλουν να χάσουν περιττό βάρος.

Πιστεύεται ότι η κατανάλωση σταφυλιών πρέπει να γίνεται σε ξεχωριστό, αποκλειστικό γεύμα γιατί η ζύμωση τους γίνεται γρήγορα στο στομάχι.

Επίσης το μάσημα των σταφυλιών βοηθάει στις μολύνσεις των ούλων.

Τα σταφύλια περιέχουν μεγάλες ποσότητες αρωματικών ενώσεων, μεγαλύτερες από κάθε άλλο φρούτο. Οι σημαντικότερες είναι: η στυπτικές τανίνες, οι φλαβόνες, οι κόκκινες ανθοκυανίνες, η λιναλόλη, η γερανιόλη, και η νερόλη και πιστεύεται ότι λόγο αυτών των ουσιών τα σταφύλια παρέχουν αντικαρκινική προστασία.

  • Κατάλληλα για ανάρρωση και απώλεια βάρος. Καταπολεμούν την αναιμία και την κόπωση.
  • Έχουν αντικαρκινική δράση.
  • Τρώγονται καλύτερα ωμά και όχι μαζί με άλλα τρόφιμα.
  • Λόγο του ψεκασμού των σταφυλιών κατά την καλλιέργεια τους, είναι πολύ σημαντικό πριν την κατανάλωση τους να τα πλένουμε προσεκτικά με άφθονο τρεχούμενο νερό.

    Bibliography

    Straten, M. V. (1999). The healthy food directory. East Sussex: The Ivy press limited.

     

Leave a Reply

Your email address will not be published.