Η Άλφα Βήτα της Θρέψης – Ημέρα Δ (έλτα) – Διατήρησε

Η Άλφα Βήτα της Θρέψης – Ημέρα Δ (έλτα) – Διατήρησε

Συμπεριφορά και Σωστή Διατροφή

Πολλές φορές στην προσπάθεια μας να κάνουμε την αυτοκριτική μας υπάρχει η τάση να βρίσκουμε και να εστιάζουμε πιο πολύ στα πράγματα που «δεν έχουμε καταφέρει» ή σε αυτά που «δεν κάνουμε καλά».

Αυτό βέβαια είναι μια κάπως φυσική διαδικασία αφού όταν κοιτάζουμε να βελτιώσουμε τον εαυτό μας, εξ ορισμού ψάχνουμε να βρούμε στοιχεία που χρειάζονται δουλειά.

Μερικές σκέψεις που μπορεί να κάνεις (ιδιαίτερα αυτές τις μέρες)

  • Έφαγα πολλά γλυκά
  • Κοιμόμουν όλη μέρα
  • Σταμάτησα την σωματική άσκηση
  • Ήπια αρκετό αλκοόλ
  • Κάπνισα, ή , κάπνισα παραπάνω από ότι συνήθως
  • Ξενύχτισα και διατάραξα το πρόγραμμα του ύπνου μου

Και πόσες άλλες οι οποίες είναι κρυμμένες μέσα στον ενοχικό νου του καθενός μας.

Αν και αυτές οι σκέψεις έχουν κατά βάση αρνητικό πρόσημο, μπορώ να πω με σιγουριά πως έχουν και μια θετική χροιά.

Από μόνο του το γεγονός πως τις κάνουμε σημαίνει ότι έχουμε αντίληψη της συμπεριφοράς μας, γνωρίζουμε τι κάναμε, και ποια είναι η άποψη μας γι αυτό.

Όμως πόσο εύκολο είναι να εντοπίσεις τον τρόπο με τον οποίο θα χρησιμοποιήσεις όλη αυτή την επίγνωση προς όφελος σου;

Όμως πριν συνεχίσω να μιλήσω για οτιδήποτε άλλο θα ήθελα να δείτε αυτή την εικόνα.

Τι βλέπετε σε αυτή την εικόνα;

Υποψιάζομαι πως βλέπετε ένα θλιμμένο πρόσωπο. Κάνω λάθος;

Δεν κάνω, διότι δημιουργήθηκε γι αυτόν ακριβώς τον λόγο, έχει δοθεί έντονο μπολτ χρώμα σο θλιμμένο πρόσωπο και ελαφρύ γκρι σε όλα τα υπόλοιπα γράμματα.

Αυτό που θέλει να μας πει όμως αυτό το ψυχομετρικό τεστ είναι πως υπάρχει η τάση να εστιάζουμε στα αρνητικά κομμάτια της ζωής μας και πολλές φορές να παραβλέπουμε όλα τα υπόλοιπα θετικά

Ποιες είναι οι ικανότητες σου και πως να τις χρησιμοποιήσεις;

Με λίγα λόγια, με μαύρα μπολτ γράμματα είναι όσα δεν έχουμε καταφέρει, ή δεν είμαστε ακόμα, και με ελαφριά γκρι όσα έχουμε καταφέρει να κάνουμε ή να γίνουμε.

Δείτε τώρα πόσα είναι τα έντονα γράμματα και πόσα τα γκρι.

Θα συμφωνήσετε πως τα έντονα γράμματα είναι πιο λίγα από όλα τα υπόλοιπα;

Ίσως να μην έχεις καταφέρει ακόμα να είσαι θετικός μπροστά στα γεγονότα, ή να εμπιστεύεσαι δύσκολα κάτι καινούριο, ή ακόμα να μην έχεις καταφέρει να πειθαρχήσεις σε ένα πρόγραμμα γυμναστικής ή διατροφής.

Όμως είσαι περιπετειώδης και με κάθε ευκαιρία ψάχνεις το παιχνίδι ή μια εξόρμηση στην φύση, είσαι έξυπνος, διαβάζεις πολύ και στην δουλειά σου είσαι και πρώτος, έχεις αναπτύξει την πνευματικότητα σου και κάνεις διαλογισμό σχετικά συχνά, είσαι οργανωτικός

 ( εδώ υπάρχει ένας κατάλογος με 100 ανθρώπινα  χαρακτηριστικά που συμβάλουν σε πετυχημένες αλλαγές, μέσα στα οποία μπορείτε να βρείτε σίγουρα 5 που να σας αντιπροσωπεύουν)

Και όλα αυτά τα λέω για να καταλήξω κάπου φυσικά, και αυτό το κάπου δεν είναι άλλο από την παρότρυνση να βρεις και να εστιάσεις σε όλα αυτά τα δυνατά σου σημεία, τα οποία έχεις χτίσει με κόπο μέχρι σήμερα και να τα χρησιμοποιήσεις ώστε να χτίσεις τις νέες συνήθειες που επιθυμείς.

Δεν είσαι και πολύ αθλητικός, όμως κοντεύοντας τα 30 νιώθεις ότι το να κινείσαι είναι όλο και πιο αναγκαίο, αφού αυτή η καθιστική δουλειά κάνει την πλάτη σου να πονάει κάθε μέρα και πιο πολύ.

Όμως είσαι πολύ επίμονος, ότι έχεις βάλει στόχο μέχρι σήμερα δεν σταμάτησες μέχρι να το καταφέρεις, και πάντα έβρισκες τον τρόπο.

Ανακάλυψε τι θέλεις και δημιούργησε το με τις δικές σου δυνάμεις.

Δεν λέω πως αυτό είναι πάντα μια εύκολη διαδικασία, γι αυτό άλλωστε υπάρχουν και οι θεραπευτές που θα συμβάλουν σαν βοηθητικό μπαστούνι στην αναζήτηση των επιθυμιών σου, και αν υπάρχει ανάγκη , ακόμα και βοηθοί στην πραγμάτωση τους. Και αν υπάρχουν πράγματα που νιώθεις πως δεν σε εκφράζουν πια, τότε δεν έχεις παρά να βρεις (ξανά) το τι θέλεις και να τα προσαρμόσεις σε αυτά που έχεις ανάγκη τώρα.

Leave a Reply

Your email address will not be published.