Διατροφή, τι μπαχαρικά πρέπει αν χρησιμοποιούμε στα φαγητά;

Home / Αγωγή υγείας & θρέψης / Διατροφή, τι μπαχαρικά πρέπει αν χρησιμοποιούμε στα φαγητά;
Διατροφή, τι μπαχαρικά πρέπει αν χρησιμοποιούμε στα φαγητά;

Διατροφή, τι μπαχαρικά πρέπει αν χρησιμοποιούμε στα φαγητά;

Μπαχαρικά στο γεύμα, βελτιώστε την γεύση του φαγητού με έξυπνους συνδυασμούς!

Όλοι θέλουμε να τρώμε φαγητά που να είναι γευστικά, αλλά ταυτόχρονα ψάχνουμε και το υγιεινό, και οι περισσότεροι έχουμε υιοθετήσει μια συνήθεια που δεν μπορεί να συνδυάσει αυτά τα δύο.

Αυτή η συνήθεια ονομάζεται Αλάτι…

Έχω ακούσει πολλούς ανθρώπους να λένε «Το φαγητό είναι ανάλατο, δώσε μου το αλάτι», αλλά σπάνια φτάνει στα αυτιά μου μια φράση όπως «Από αυτό το ψάρι λείπει το κύμινο» ή «Αυτή η σούπα θα ήταν νοστιμότατη με λίγο σκορδάκι» (ή Τζίντζερ για τις ευαίσθητες μύτες).

Ας καταρρίψουμε το μονοπώλιο του αλατιού στην βελτίωση της γεύσης λοιπόν, και ας δούμε μερικές προτάσεις μπαχαρικών, και που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στην κουζίνα μας για να βελτιώσουν τις γευστικές μας εμπειρίες όταν τρώμε τα γεύματα μας!

Μπαχαρικά που ταιριάζουν στο γεύμα σας

Βασιλικός: Χρησιμοποιείτε σε σάλτσες, λαχανικά, πιάτα αυγών και σαλάτες.

Δάφνη: Χρησιμοποιήστε για να γευτείτε σούπες και βραστά φαγητά.

Πιπέρι Cayenne: Προσθέσετε το σε λαχανικά, κρέατα, αυγά, σούπες και σάλτσες.

Κορίανδρος: Προσθέστε σε δημητριακά ολικής και μεξικανικά και ασιατικά πιάτα.

Τσίλι σε σκόνη: Προσθέστε σε κρέας και πουλερικά.

Κανέλα: Πασπαλίστε σε φρούτα, μαγειρεμένα δημητριακά ολικής αλέσεως.

Κύμινο: Χρησιμοποιείται σε σούπες, σπόρους, λαχανικά, πουλερικά και ψάρια.

Σκόνη κάρυ: Προσθέστε στα λαχανικά, τα πουλερικά και τα ψάρια.

Άνηθο: Προσθέστε σε ψάρια, παγωμένα αγγούρια και αυγά.

Σκόρδο (νωπό ή σε σκόνη): Προσθέστε σε λαχανικά, σούπες, και σάλτσες.

Τζίντζερ (νωπό ή σε σκόνη): Προσθέστε σε πατάτες, σούπες και σαλάτες.

Ρίγανη: Χρησιμοποιείται σε σάλτσες, λαχανικά, μαγειρεμένα όσπρια, κρέατα, και τα πουλερικά.

Πάπρικα: Χρήση σε σούπες, βρασμένο φαγητό, ψάρια, κρέατα και πουλερικά.

Μαϊντανός: Χρησιμοποιείται για γαρνίρισμα σούπας, σαλάτες και λαχανικά.

Δενδρολίβανο: Χρησιμοποιήστε με ψητά λαχανικά, σε συνδυασμό με ρίζες (γλυκοπατάτες, κρεμμύδια, τζίντζερ, σκόρδο, άνηθο, καρότα, σελινόριζα, πατάτες) , και τα πουλερικά.

Φασκόμηλο: Χρησιμοποιήστε με χειμερινά λαχανικά, σούπες και πουλερικά.

Κουρκούμη: Χρήση αντί για κάρυ (ινδικό μπαχαρικό)

Leave a Reply

Your email address will not be published.