Δίαιτα και Υγιεινή διατροφή για την αντιμετώπισή της χρόνιας κόπωσης

Home / Αγωγή υγείας & θρέψης / Δίαιτα και Υγιεινή διατροφή για την αντιμετώπισή της χρόνιας κόπωσης
Δίαιτα και Υγιεινή διατροφή για την αντιμετώπισή της χρόνιας κόπωσης

Δίαιτα και Υγιεινή διατροφή για την αντιμετώπισή της χρόνιας κόπωσης

Διατροφικές συστάσεις για το Σύνδρομο Χρόνιας κόπωσης

  • Η διατροφή θα βοηθούσε να αποτελείται κατά το 50% από ωμές τροφές και φρέσκους χυμούς. Έμφαση πρέπει να δίνεται στα φρούτα, τα λαχανικά, τα δημητριακά ολικής αλέσεως, τους καρπούς , τα όσπρια και ορισμένα ψάρια. Τα θρεπτικά στοιχεία που παρέχουν αυτές οι τροφές βοηθούν στην σωστή λειτουργία του ανοσοποιητικού
  • Συνίσταται η προσθήκη οξεόφιλου στην διατροφή και συστηματική κατανάλωση γιαουρτιού και κεφίρ στην διατροφή. Πολλοί πάσχοντες από ΣΧΚ είναι προσβεβλημένοι από candida. Αυτά τα προϊόντα βοηθούν στην αντιμετώπιση της.
  • Συνίσταται η κατανάλωση τουλάχιστον ενός μεγάλου ποτηριού νερού κάθε δύο ώρες, μαζί με τους φρέσκους χυμούς ενυδατώνουν το σώμα και το βοηθούν να αποβάλει τα βιολογικά απόβλητα από το αίμα, ενώ ταυτόχρονα μειώνεται ο μυϊκός πόνος
  • Καλό είναι η μείωση της κατανάλωσης οστρακοειδών, τηγανητών, fast food, και τα επεξεργασμένα τρόφιμα. Τα διεγερτικά όπως ο καφές, το τσάι και τα ανθρακούχα αναψυκτικά, να αποφεύγονται εντελώς, το ίδιο ισχύει και για τα προϊόντα με λευκό αλεύρι.
  • Η έντονη επιθυμία για γλυκά και την κατανάλωση αλκοόλ θα κάνει πιο δύσκολη την αποφυγή τους, αλλά είναι σημαντικό να μην γίνεται κατανάλωση αυτών για ένα διάστημα
  • Η προσθήκη φυτικών ινών στην διατροφή θα βοηθήσει στην καλή λειτουργία του εντέρου, θα βοηθήσει στην διαδικασία της κένωσης, ενώ η βελτίωση της λειτουργίας του εντέρου θα συμβάλει στην βελτίωση της ψυχολογίας
  • Είναι σημαντικό να ξεκουράζεστε καλά με επαρκή βραδινό ύπνο, ενώ η φυσική δραστηριότητα θα βοηθήσει επιπλέον.
  • Τροφές όπως σοκολάτα, καφές, αναψυκτικά, και τρόφιμα υψηλής επεξεργασίας στερούν από τον οργανισμό το μαγνήσιο, με επακόλουθη κόπωση.
  • Η λήψη ασπιρίνης απαγορεύεται

Βότανα που βοηθούν στο Σύνδρομο χρόνιας κόπωσης

  • Ο αστράγαλος και η εχινάκια βοηθούν στην καλή λειτουργία του ανοσοποιητικού, ενώ δρουν ευεργετικά στα συμπτώματα γρίπης και κρυολογήματος.
  • Ο φρέσκος χυμός καρύδας, η ρίζα γεντιανής, η φρέσκια αρτεμισία (αψιθιά), το σκόρδο, η φρέσκια πιπερόριζα, και ο φλοιός κάσσιας, συμβάλουν στην απομάκρυνση των παρασίτων από τον οργανισμό.
  • Η ρίζα άρκτιου, η πικραλίδα και το κόκκινο τριφύλλι συμβάλουν στον καθαρισμό του αίματος και του λεμφικού, ενώ ταυτόχρονα ενισχύουν την λειτουργία το ανοσοποιητικού.
  • Η σαλιβουρία βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος και την εγκεφαλική λειτουργία.
  • Η σκουτελλάρια και η ρίζα βαλεριάνας, βελτιώνουν την ποιότητα του ύπνου
  • Το γαιδουράγκαθο προστατεύει το ήπαρ
  • Το βαλσαμόχορτο έχει αντιιικές ιδιότητες και δρα ευεργετικά στην κατάθλιψη

Leave a Reply

Your email address will not be published.